فنرزن برقی افق محور صنعت

جهت سهولت و سرعت در عمل فنرزنی و سیم کشی برق دستگاه فنرزن برقی افق محور صنعت طراحی و تولید شده است. ( عملکرد دستگاه فنرزن برقی سیم کشی ) با دستگاه فنرزن عملیات فنرزنی و سیم کشی برق را فوق العاده سریع و  آسان انجام داده و تجربه نمایید. دستگاه توسط نیروی باد تولید شده قابلیت شوتینگ و ساکشن دارد. در قابلیت اول ریسمان را داخل لوله های برق شوت میکند و ریسمان از سمت دیگر لوله بیرون می آید. در قابلیت دوم دستگاه ریسمان را از انتهای لوله  برق ساکشن میکند تا ریسمان به سمت دیگر لوله برسد. آن وقت سیم برق را به ریسمان بسته و توسط اپراتور از سمت دیگر لوله کشیده میشود.
عملکرد دستگاه فنرزن برقی سیم کشی
فنرزن برقی سیم کشی و کابل کشی
دستگاه فنرزن برقی افق محور صنعت با ولتاژ 220 کارکرده و حداکثر توان آن  2000 وات میباشد. دوک ریسمان دستگاه از جنس مقاوم میباشد که هر دوک تقریبا  2000 متر. و با وزن تقریبی 900 گرم و قدرت کششی آن 15 کیلوگرم بر مترطول  میباشد.

ریسمان دستگاه فنرزن برقی سیم کشی و کابل کشی

ریسمان دستگاه فنرزن برقی سیم کشی و کابل کشی
ریسمان دستگاه فنرزن برقی سیم کشی و کابل کشی
ریسمان  از جنسی ساخته شده تازمان کشیدن آن ،  مانع از جراحات بر روی دست برقکاران شود. بدنه دستگاه فنرزن برقی از مواد پلاستیکی فشره و مقاوم میباشد و عایق الکتریسیته است تا احتمال شوک الکتریکی از بین رود. این ابزار کار دارای فیوز حرارتی میباشد تا در زمانی که  فشار  بیش از حد توسط اپراتور به دستگاه وارد میشود. از آسیب دیدن موتور جلوگیری نمایید. دستگاه فنرزن برقی داخل یک  کیف مهندسی  شکیل، ضد ضربه و ضد آب می باشد.  و دارای سنسور کنترل فشار هوا  (کنترل فشار داخلی و بیرونی کیف نسبت به سطح ارتفاع) و ایمنی آن هنگام پرواز با هواپیما نیز میباشد. دستگاه فنرزن برقی dgf-s50 با کیف مهندسی
دستگاه فنرزن برقی dgf-s50 با کیف مهندسی
دستگاه فنرزن برقی dgf-s50 با کیف مهندسی وزن خود این دستگاه 3.5 کیلو گرم و با یک دوک نخ داخلی؛ برابر 4.5 کیلو گرم می باشد. وزن کل این دستگاه فنرزن برقی با کیف ضد ضربه، سه عدد دوک ریسمان  وکلیه متعلقات ولوازم جانبی؛ برابر 5 کیلوگرم می باشد. دستگاه فنرزن برقی قابلیت فنرزنی چندصد متری کاندویت های برق بصورت پیوسته را دارد. این وسیله  دارای یک فیوزشیشه ای 15 آمپر، قابل تعویض میباشد.

سرهای مختلف دستگاه فنرزن برقی سیم کشی

عملکرد دستگاه فنرزن برقی سیم کشی
سرهای دستگاه فنرزن برقی سیم کشی
سرهای مختلف دستگاه فنرزن برقی سیم کشی
دستگاه فنرزن برقی برای فنر زنی و سیم کشی کاندوئیت های برق  ازقطر 9 تا 63 میلیمتر به سادگی قابل استفاده است. شاسی کلید دستگاه مجهز به یک دیمر الکترونیک جهت کنترل سرعت  موتور و تنظیم  فشار هوا نسبت به قطر و طول کاندوئیت میباشد .  مثلا هر چه طول و یا قطر لوله ها بیشتر باشد، نیاز به فشار هوای بیشتری  برای عبور ریسمان  لازم خواهد شد.
عملکرد دستگاه فنرزن برقی سیم کشی
کلید شاسی دستگاه فنرزن برقی سیم کشی
دستگاه فنرزن برقی افق محور صنعت در  دو حالت ، شوتینگ ( دمش هوا )و ساکشن ( مکش هوا) قابل استفاده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *